خــودمـــو زنــدگــــــــــــــــــــــــی ;)

عشقم کجایی؟

چرا نمیای منو از شر این دختره جنده سلی نجات بدی



نظرات شما عزیزان:

Logaft
ساعت16:12---3 آبان 1391
سلام مهتاب...کار مهمی باهات دارم...به این وبی که آدرسش تو قسمت وب سایته سر بزن
الان وقتشه که اگه واقعا منو میخای خودتو نشون بدی...منتظرم...بای


pourya
ساعت8:35---14 مرداد 1391
سلام واقعا وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری امیدوارم موفق بشی اگر هم وقت کردی به وبلاگ من هم سری بزن و از ماوراء و طبیعت و دنیایه مجازی و کنونی با خبر شو و همچنین می توانی یاد بگیری چگونه با ارواح یا اجنه ارتباط برقرار کنی و کلی چیز هایه دیگر که امیدوارم خوشتون بیاد

logaft
ساعت13:00---22 فروردين 1391
گفتم فاطمه رو بهم ثابت كن...گفتي ميتوني...
قرار نبود از طرف من نظر بذاري كه بعدش بخواي باهاش منو پيش فاطمه خراب كني
اين بازي تا كي؟


سلی
ساعت16:37---13 اسفند 1390
چ غلطا دلم برات تنگ شده؟؟یه بار دگه وب علی پیدات بشه هرچی دیدی از چشه خودت دیدی!

سلی
ساعت9:48---13 اسفند 1390
بااین حرفا و فحشا فقط خودتو خراب میکنی نشون دادی چ آشغالی هستی.....همه شناختنت....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:21 توسط neda.ندا| |


Power By: LoxBlog.Com